بالا رفتن سن ازدواج در ایران

این چه وضعیه اقا 35 خانوم 27و ..... با با ایول اخه تا کی بسه دیگه

بالا رفتن سن ازدواج در ایران

این چه وضعیه اقا 35 خانوم 27و ..... با با ایول اخه تا کی بسه دیگه

خط اول

این بخش از وبلاگ بی زن عزیز رو میزارم اینجا اخه یکی نیست به درد دل ما برسه آخه.......



سلام.

شما میتونین هرفکری در مورد من بکنین

ولی

من مجردم ومیخوام دختردلخواهموخودم پیداکنم

من ۳۱ سالمه وشغل آزاد دارم.

چون توی برقراری ارتباط با افراد قوی نیستم تصمیم گرفتم ازاین طریق اقدام کنم.

من اصفهان هستم وفوق دیپلم دارم.تنهائی روبه توی جمع بودن ترجیح میدم وسرگرمی من فعلا کامپیوترم هست.

**********************************

نظرات هیچ کاربری تاییدنمیشه تا هرکسی خواست پیشنهادبده

فقط خواهش میکنم کسی اذیت نکنه

ممنونم



البته نازنینای من من فکر کنم ایشون از گلای شهریوریه مثل خودم خدایا این دوستمونم به آرزوشون برسون





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد